10.1.12

SOPIMUSRIKKOMUS

Vajaat 2 vuotta sitten ostin 24 kk 10Mb wlan-sopimuksen DNA:lta.

Lisäantenilla sen sai toimimaan parhaimmillaan 3 Mb:n nopeudella, mutta viime syyskuun puolivälin jälkeen yhteys on ollut katkeilevaa.

Download on ollut silloin, kun toimii 0,15 Mb ja upload enimmäkseen niin hidas, etteivät mittarit ole liikahtaneet ollenkaan.


Marraskuussa kärsivällisyyteni loppui ja soitin vikapalveluun, jossa sanottiin, ettei tälle alueelle saa 3G kenttää, joka on 10 Mb edellytys.

Vielä sinnittelin kuukauden, mutta joulukuun lopulla sain lainaksi naapurilta Saunalahden tikun ja yhteys olikin jopa 9,5 Mb.

Tilasin tikun ja sehän toimii.

Soitin ohjeen mukaan DNA:n vikapalveluun irtisanoakseni toimimattoman yhteyden.

Sieltä kehotettiin soittamaan asiakaspalveluun ja annettiin jopa numerokin.

Soitin ja minulle kerrottiin, että jos nyt irtisanon sopimuksen, joudun maksamaan heti maksut sopimuksen loppuun ja lisäksi SOPIMUKSEN RIKKOMISSANKTION 90€.


Sopimuksen voi ilman sanktioita sanoa irti AIKAISINTAAN 2 kk ennen sen päättymistä.

Ei kerrottu milloin viimeistään.

Minäkö tässä olenkin sopimuksen rikkoja, kun toinen osapuoli ei ole täyttänyt sopimustaan koko aikana?

Maksan tietenkin kuukausierät toimimattomasta liittymästä sopimuksen loppuun, mutta irtisanon sen vasta tarkalleen 2 kk ennen sopimuskauden päättymistä.

Se on kalenteriini merkitty punaisin, kookkain kirjaimin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti